Vi hoppas att du får en riktig fin Nationaldag idag! 🇸🇪 Vi har öppet i Wärdshuset och i Wärdshusparken till kl. 17 så kom gärna förbi denna fina dag på lite lunch, glass eller varför inte bubbel ☺️
Nytt växthus
Titta så fint det blev! Nu har vi fått ett nytt fint växthus i den nedre delen av Wärdshusparken på Långholmens Wärdshus som våra köksmästare kan odla i. Ett gott litet tillskott till köket Mer om Wärdshusparken






